1) 2018 yılı girişli öğrencilerden, 2. Yarıyıl sonrası Genel ortalaması ve/veya 3. Yarıyıl sonrası Genel ortalaması 1.8’in üzerinde olanlar 27 – 28 - 29 Ocak 2020 tarihlerindeki online ders seçiminde mağdur olmamak için “İş Yeri Uygulama/ İş Yeri Eğitimi/ Staj” Derslerini seçmeleri gerekmektedir.( 4. YY DERSLERİ )
2) 2018 yılı öncesi girişli öğrencilerden, 2. Yarıyıl sonrası Genel ortalaması ve/veya 3. Yarıyıl sonrası Genel ortalaması 1.8’in üzerinde olanlar 27 – 28 - 29 Ocak 2020 tarihlerindeki online ders seçiminde mağdur olmamak için “İş Yeri Uygulama/ İş Yeri Eğitimi/ Staj” Derslerini seçmeli ve 31 Ocak 2020 Cuma günü saat 10:30 da ( 131/ A ) sınıfındaki toplantıya katılıp staj yerleri belirlenecektir.( Listede ismi olmayan öğrenciler varsa)
3) Ders döneminde 3 tane staj formunu, gizlilik sözleşmesini imzalatan ( Öğrenci kendisi, Yüksek Okul Sekreteri ve Program Başkanı ) öğrencilerim 30 Ocak ve 31 Ocak tarihlerinde staj yapacakları kurumdaki ilgili kişilere örneğin (SEAH İdari Mali İşler Müdürü Önder Keskin, Sakarya İl Sağlık Müdürlüğü Personel Hizmetleri Başkanı Suat Koçak, Şube Müdürü Şahin Yelek) hangi kurumda staj yapılacaksa o kurumun ilgili amirine formları imzalatabilirler.
4) 3 Nüsha imzalanan staj evraklarının bir nüshası ilgili kurumda kalacak ( maaş vb ) diğer nüshalardan biri okulumuzun staj birimine nüfus cüzdanı fotokopisi ile bırakılacak ( Sigorta İşlemleri için zorunlu ve önemli ) bir nüshası da toplantı da veya okulun açıldığı ilk gün program başkanına teslim edilecektir.
5) Öğrenci staj devam durumu ilgili kurumların mesai saatlerine göre takip edilecektir.
6) Vize zamanı ve final zamanı MUYS taki kurallara uygun bir şekilde ve denetim Hocalarınızın direktifleri doğrultusunda dosya hazırlanacak, işyeri değerlendirme formu kaşeli imzalı ve devam takip çizelgesinin fotokopisi kaşeli imzalı bir şekilde Hocanızın belirlediği tarihte denetim hocanıza verilecektir.
7) Staja çıkıp şartları uygun olan öğrenciler ( 1.80, kredi yeterliliği, 1. öğretim. 2.Öğretim durumlarına göre ve ders saat ve günlerine göre ) alttan derslerini sistemden seçip, Bölüm Başkanlığına verilecek dilekçeden sonra uygun görülürse alabileceklerdir.
8) Tahlil sonuçlarını staj yapacakları kurum talep ettiğinde ibraz etmek öğrenci sorumluluğundadır.
9) İş Sağlığı ve Güvenliği Sertifikası kurum talep ettiğinde ibraz etmek öğrenci sorumluluğundadır
( daha önceden okulumuz tarafından verilen sertifikalar )
10) Yukarıda anlatılan durumlar ve sizlerin soruları için 31 Ocak 2020 Cuma günü saat 10: 30 da 131/ A sınıfında toplantı yapılacak olup katılım zorunludur. Tüm öğrencilerime derslerinde ve stajlarında başarılar dilerim.
Not: Toplantı gününde kadar stajla ilgili sorunuzu omerozisli@sakarya.edu.tr den sorabilirsiniz.
Ömer ÖZİŞLİ
Tıbbi Dokümantasyon ve Sekreterlik
Program Başkanı